ČSA odstartovaly předvánoční kampaň

Předvánoční kampaň ČSA

Předvánoční kampaň ČSA Zdroj: archiv

Petr Novotný , Strategie
České aerolinie spustily na 15 trzích předvánoční kampaň, která potrvá do 30. listopadu. Jedná se především o produktovou kampaň komunikující speciální cenové tarify do vybraných evropských destinací. Hlavním cílem kampaně je upozornit, že letenka může být tím pravým vánočním překvapením a originálním vánočním dárkem.

Předvánoční kampaň ČSA běží kromě českého i na belgickém, britském, dánském, francouzském, italském, maďarském, německém, nizozemském, polském, rumunském, ruském, slovenském, španělském a ukrajinském trhu.

Pro komunikaci speciální předvánoční nabídky na českém trhu využívají ČSA online i offline média a nosiče. V Praze kampaň doplní velkoformátové outdoorové nosiče na místech s vysokou koncentrací cílové skupiny, jako jsou například nákupní zóny v centru města, obchodní centra, MHD apod.

Kampaň podporuje síť LED bigboardů a obrazovek v nákupních centrech, citylightů v centru Prahy spolu s reklamou na autobusech, tramvajích v podobě polepů a v rámečcích v metru. Součástí mediamixu je i printová podpora.

Kampaň doplňuje image spot na podporu značky promítaný až do konce listopadu před jednotlivými filmy v sítí multikin CineStar. Na českém trhu je kampaň realizována ve spolupráci s Letištěm Praha.

Copywriting i kreativní zpracování nové letní kampaně bylo zrealizovali interní grafici a marketingový tým Českých aerolinií.