ČSA odstartovaly předvánoční kampaň
Předvánoční kampaň ČSA běží kromě českého i na belgickém, britském, dánském, francouzském, italském, maďarském, německém, nizozemském, polském, rumunském, ruském, slovenském, španělském a ukrajinském trhu.
Pro komunikaci speciální předvánoční nabídky na českém trhu využívají ČSA online i offline média a nosiče. V Praze kampaň doplní velkoformátové outdoorové nosiče na místech s vysokou koncentrací cílové skupiny, jako jsou například nákupní zóny v centru města, obchodní centra, MHD apod.
Kampaň podporuje síť LED bigboardů a obrazovek v nákupních centrech, citylightů v centru Prahy spolu s reklamou na autobusech, tramvajích v podobě polepů a v rámečcích v metru. Součástí mediamixu je i printová podpora.
Kampaň doplňuje image spot na podporu značky promítaný až do konce listopadu před jednotlivými filmy v sítí multikin CineStar. Na českém trhu je kampaň realizována ve spolupráci s Letištěm Praha.
Copywriting i kreativní zpracování nové letní kampaně bylo zrealizovali interní grafici a marketingový tým Českých aerolinií.