ČSOB cílí na stáří věčně mladých | e15.cz

ČSOB cílí na stáří věčně mladých

Kampaň ČSOB
Kampaň ČSOB
• 
ZDROJ: archiv

pjn

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Na konci listopadu odstartovala nová kampaň ČSOB na podporu Doplňkového penzijního spoření. Kampaň se zaměřuje především na mladší klienty.

Nová kampaň ČSOB s mottem „Forever young“ má za cíl ukázat, že myslet na budoucnost se vyplatí i v mladším věku, a proto cílí na klienty ve věku 28–45 let. Bannery, reklama ve vyhledávání a mailing budou potenciální zákazníky směrovat na nové stránky Plannapenzi.cz, kde si mohou namodelovat, kolik dostanou v důchodu s penzijním spořením, a také požádat o radu. Na pobočkách se klienti zase setkají s plakáty.

Kreativu má na starost agentura VCCP, web a bannery připravila OgilvyOne. Mediální agenturou je Mindshare. Kampaň odstartovala na konci listopadu a potrvá do poloviny prosince.

Autor: pjn

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Nejčtenější

Newslettery