ČSOB cílí na stáří věčně mladých

Kampaň ČSOB

Kampaň ČSOB Zdroj: archiv

Na konci listopadu odstartovala nová kampaň ČSOB na podporu Doplňkového penzijního spoření. Kampaň se zaměřuje především na mladší klienty.

Nová kampaň ČSOB s mottem „Forever young“ má za cíl ukázat, že myslet na budoucnost se vyplatí i v mladším věku, a proto cílí na klienty ve věku 28–45 let. Bannery, reklama ve vyhledávání a mailing budou potenciální zákazníky směrovat na nové stránky Plannapenzi.cz, kde si mohou namodelovat, kolik dostanou v důchodu s penzijním spořením, a také požádat o radu. Na pobočkách se klienti zase setkají s plakáty.

Kreativu má na starost agentura VCCP, web a bannery připravila OgilvyOne. Mediální agenturou je Mindshare. Kampaň odstartovala na konci listopadu a potrvá do poloviny prosince.