ČSOB cílí v nové kampani na mladé

ČSOB

ČSOB

ČSOB odstartovala kampaň na představení novinky v oblasti plateb, půjde o bezkontaktní platební nálepky. Kampaň, na níž se podílely agentury Proximity Prague a MindShare, cílí především na klienty s moderním stylem života, kteří mají rádi novinky a moderní technologie.

Klienti se mohou setkat se dvěma motivy vyobrazenými na plakátech. Hlavním motivem je mladý muž nosící nálepku na náramku na ruce. Druhým, doplňkovým motivem, je ruka držící mobil s nálepkou. Kromě plakátů na pobočkách, budou k dispozici i produktové letáky. Dále bude novinka propagována prostřednictvím internetu a direct mailingu.

Motto kampaně zní „Buďte moderní i při placení“ a „Plaťte tím, co máte vždy po ruce“. Cílovou skupinu kampaně tvoří mladší, moderní klienti i neklienti, lidé s pozitivním vztahem k modernímu stylu života.