ČSOB nasadilo do kampaně duo silových akrobatů známé ze soutěže Česko Slovensko má talent

ČSOB Duo Profit

ČSOB Duo Profit

rap
ČSOB odstartovala kampaň, jež cílí především na nové investory, kteří s investováním nemají žádné nebo jen velmi malé zkušenosti. Na kampani se podílely agentury Kaspen/Jung von Matt (kreativa) a MindShare (nákup médií).

Tváří letošní první kampaně ČSOB se stalo duo silových akrobatů DaeMen, kteří jsou známí ze soutěže Česko Slovensko má talent. Jedná se o výpověď Petra Horníčka a Zdeňka Moravce, kteří jsou podle sdělení Pavly Hávové z banky také skutečnými klienty ČSOB.

Kampaň, jejíž mottem je „Začněte investovat a získejte spoření s vyšším úrokem“, bude k vidění v tisku, v outdooru, na internetu a na plakátech v pobočkách do poloviny března.