ČSOB nasadilo do kampaně duo silových akrobatů známé ze soutěže Česko Slovensko má talent

ČSOB Duo Profit

ČSOB Duo Profit

ČSOB odstartovala kampaň, jež cílí především na nové investory, kteří s investováním nemají žádné nebo jen velmi malé zkušenosti. Na kampani se podílely agentury Kaspen/Jung von Matt (kreativa) a MindShare (nákup médií).

Tváří letošní první kampaně ČSOB se stalo duo silových akrobatů DaeMen, kteří jsou známí ze soutěže Česko Slovensko má talent. Jedná se o výpověď Petra Horníčka a Zdeňka Moravce, kteří jsou podle sdělení Pavly Hávové z banky také skutečnými klienty ČSOB.

Kampaň, jejíž mottem je „Začněte investovat a získejte spoření s vyšším úrokem“, bude k vidění v tisku, v outdooru, na internetu a na plakátech v pobočkách do poloviny března.