ČSOB s nohou ve dveřích

ČSOB Půjčky

ČSOB Půjčky Zdroj: archiv

ČSOB podporuje produkt ČSOB Půjčky zbrusu novým TV spotem, který je připraven v novém komunikačním stylu ČSOB – „Kdo by teď myslel na banku“.

Nový spot ČSOB ukazuje klientovi, že mu při převedení půjček do ČSOB ulehčí banka hned dvakrát: nejprve si klient sníží měsíční splátku sloučením svých stávajících půjček do jedné a poté ušetří podruhé díky odpuštěným úrokům ve druhé polovině splácení. A to vše bez poplatků. „Kampaňový claim Kdo by teď myslel na banku, nová verze Sunny, grafický styl, práce s kamerou, autentičnost i přítomnost rodiny nám utváří linku s předchozí komunikací na nové ČSOB Plus konto,“ popisuje TV spot Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.

Kampaň bude až do konce roku k vidění kromě televize také na internetu, na venkovních plochách, či na plakátech ve výlohách poboček a letácích. Kreativa je z dílny DDB, spot v produkci Armada Films režíroval Tomáš Řehořek.