Cukrouš a kráva: Hollandia posiluje brand

Kampaň Hollandie od Konektoru

Kampaň Hollandie od Konektoru Zdroj: Konektor

Hollandia odstartovala ve spolupráci s agenturami PR.Konektor, Konektor Social a Konektor kampaň v rámci redesignu celé řady jogurtů Hollandia.

Hollandia se rozhodla oprostit své výrobky Selské řady od aromat, konzervačních látek a zvýšit podíl ovoce v ovocné složce, což vede mimo jiné i k novému designu obalu všech výrobků Hollandia.

Hlavní kampaň poběží od 10. května do konce června 2016 v rámci České republiky a Slovenska. „Změny představíme prostřednictvím PR, Facebooku, billboardů, CLV, onlinu a také ochutnávek. Nesmím zapomenout ani na nový, věrností program Hollandia clubu,“ říká Jan Škoda, marketingový manager značky Hollandia.

Firma Hollandia letos oslaví 25 let na trhu, i proto se vedení firmy rozhodlo vůbec poprvé investovat do podpory značky.

Kampaň Hollandie od KonektoruKampaň Hollandie od Konektoru | Konektor

Lehce kontroverzní kampaň, kde jeden ze tří motivů reklamy hlásá, že „moje máma byla kráva“, nechává Škodu klidným. „Chceme tím říct, že naše jogurty jsou z mléka, nic víc, nic míň. Kvalita je prvořadá. Svědčí o tom i to, že Hollandia je jedinou jogurtárnou s vlastní biofarmou.“ Ilustraci na obalech jogurtů inspirovala skutečná krajina Krásného Údolí, kde Hollandia své jogurty vyrábí.

Kromě outdoorové reklamy se Hollandia zaměřila i na indoor přímo v obchodech. Zákazníci se mohou těšit na ochutnávky nového jogurtu a akční ceny. Navíc Hollandia zvolila i další kanál prodeje – vizuálně odlišné proložky s potištěným logem tak, aby bylo na první pohled jasné, že v regálu jsou vyskládané právě jogurty Hollandia. Podle Škody to je trend dneška – vyskládáno je takto v regálech až 70 procent jogurtů.