Cukrouš a kráva: Hollandia posiluje brand

Hollandia se rozhodla oprostit své výrobky Selské řady od aromat, konzervačních látek a zvýšit podíl ovoce v ovocné složce, což vede mimo jiné i k novému designu obalu všech výrobků Hollandia.
Hlavní kampaň poběží od 10. května do konce června 2016 v rámci České republiky a Slovenska. „Změny představíme prostřednictvím PR, Facebooku, billboardů, CLV, onlinu a také ochutnávek. Nesmím zapomenout ani na nový, věrností program Hollandia clubu,“ říká Jan Škoda, marketingový manager značky Hollandia.
Firma Hollandia letos oslaví 25 let na trhu, i proto se vedení firmy rozhodlo vůbec poprvé investovat do podpory značky.
Lehce kontroverzní kampaň, kde jeden ze tří motivů reklamy hlásá, že „moje máma byla kráva“, nechává Škodu klidným. „Chceme tím říct, že naše jogurty jsou z mléka, nic víc, nic míň. Kvalita je prvořadá. Svědčí o tom i to, že Hollandia je jedinou jogurtárnou s vlastní biofarmou.“ Ilustraci na obalech jogurtů inspirovala skutečná krajina Krásného Údolí, kde Hollandia své jogurty vyrábí.
Kromě outdoorové reklamy se Hollandia zaměřila i na indoor přímo v obchodech. Zákazníci se mohou těšit na ochutnávky nového jogurtu a akční ceny. Navíc Hollandia zvolila i další kanál prodeje – vizuálně odlišné proložky s potištěným logem tak, aby bylo na první pohled jasné, že v regálu jsou vyskládané právě jogurty Hollandia. Podle Škody to je trend dneška – vyskládáno je takto v regálech až 70 procent jogurtů.