CZC.cz do kampaně opět zapojuje vlastní zaměstnance

V kampani CZC.cz se vše točí kolem čísla 2500

V kampani CZC.cz se vše točí kolem čísla 2500 Zdroj: archiv

Český prodejce elektroniky CZC.cz zahájil kampaň, v níž opět vystupují jeho zaměstnanci. Navazuje tak na spolupráci s agenturou Digital Brain.

Společnost CZC.cz již odstartovala svou podzimní kampaň. Hlavní role se opět ujali zaměstnanci tohoto prodejce počítačů a elektroniky, kteří se tentokrát převtělili do rolí učitelů a studentů.

Centrálním prvkem celé kampaně je microsite chci2500.cz, na kterou odkazuje veškerá komunikace. Částku 2500 Kč totiž prodejce nabízí jako bonus při nákupu kreditní kartou Premia. Na microsite odkazuje veškerá komunikace.

Pod taktovkou Jakuba Hussara, bronzového lva z Cannes, pak vznikla dvojice televizních a webových spotů. Myšlenka celé kampaně pochází z hlav dalších „mladých lvů“, Martina Zdražila a Lukáše Krčila z agentury Digital Brain, kteří před nedávnem získali první místo v národním kole Young Lions. Na koncepci celé kampaně se poté podílel brand tým CZC.cz.

CZC.cz spolupracuje na svých kampaních s agenturou Digital Brain od minulého roku, kdy oba týmy společnými silami nastavily novou brandovou strategii zapojení skutečných zaměstnanců do komunikace.

Reklamní spoty běží na YouTube a televizních stanicích ČT a Prima. O své slovo se CZC.cz hlásí také na více než 20 rádiích, včetně Evropy 2 a Frekvence 1. Ve velké míře bude k propagaci využit také online prostor, a to zejména v podobě full-brandových a prémiových bannerových ploch. Vedle YouTube kampaň poběží také na dalších sociálních sítích.

Cílovou skupinou kampaně jsou pracující lidé a studenti, respektive jejich rodiče, kteří se po dovolených a prázdninách opět vracejí do ostrého pracovního tempa nebo do školních lavic. Konec kampaně je naplánován na 31. 10. 2015.