CzechTourism nasazuje nové televizní spoty, tématem je wellnes

Česko - země příběhů

Česko - země příběhů

Česká centrála cestovního ruchu (CzechTourism) představuje nové televizní spoty, které poběží na kanálech skupiny Nova a Prima do poloviny dubna. Tématem je tentokrát wellnes. Spoty jsou součástí komunikační kampaně na podporu domácího cestovního ruchu, Česko země příběhů, a vznikají v agentuře Ogilvy&Mather.

Cílem kampaně je motivovat české turisty, aby se opět naučili trávit dovolené a hlavně prodloužené víkendy doma v Čechách a podpořili tím domácí cestovní ruch. Od začátku dubna bude televizní kampaň navíc rozšířena o sponzoring a productplacement v pořadech Kluci v akci, Toulavá kamera a Objektiv nebo minipořady, a to na kanálech ČT 1 a Barrandov TV.

Na kreativě kampaně se podíleli Tomáš Belko, Marek Linhart a Juanma Bonastre, režie spotů se ujalo režisérské duo David Sís a Otto Kallus. Tým accountů vedl Martin Petrásek.

TV spoty