CzechTourism roztočil kolotoč tendrů k uvedení turistického loga

Česká republika mění po více než 11 letech své turistické logo a vizuální styl.

Česká republika mění po více než 11 letech své turistické logo a vizuální styl. Zdroj: Marvil

Nová turistická značka České republiky, kterou CzechTourism představil loni v červnu, je zatím k vidění na cizojazyčných stránkách CzechTourismu nebo na Facebooku. Logo se podle původních informací mělo naplno používat od letošního ledna, v současné době je ale jeho převedení mimo internetové prostředí většinou ve fázi výběrových řízení.

Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism v těchto dnech připravuje výběrové řízení na implementaci nové turistické značky České republiky. Informace vyplývá z údajů uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek a potvrdil ji i vedoucí tiskového oddělení CzechTourismu Pavel Klicpera.

O novém destinačním logu si více přečtete zde:

Grafické návrhy pro všechny dokumenty a aplikace a jejich přenesení do online manuálu vytvořilo grafické studio Marvil. „Nově oznámené výběrové řízení na implementaci nové destinační značky nyní přenáší tyto grafické návrhy do praxe. Jeho náplní tedy bude například výroba polepů a dalšího vybavení (roll-upů, prezentačních stěn a systémů) pro více než 20 zahraničních poboček a další kontaktní místa agentury v tuzemsku,“ vysvětlil Strategii Pavel Klicpera.

Tendr bude zahájen 1. dubna a předpokládaná cena zakázky je 9,5 milionů korun. Logo, které se inspiruje Facebookem a jeho lajkováním, by se na zahraničních i tuzemských pobočkách agentury mělo objevit do konce letošního roku.

V současné době probíhá také výběrové řízení na nákup mediálního prostoru k reklamní kampani na uvedení nové turistické značky. Do tendru s předpokládanou hodnotou 39 milionů korun se přihlásili dva uchazeči. „V současné době běží patnáctidenní lhůta pro podání námitek a odvolání, proto vítěze oznámíme až po jejím uplynutí, tedy nejpozději do konce března,“ říká Klicpera.