Další reklamní prostor mezi Prahou a Brnem

Dotyková obrazovka na lince Praha - Brno

Dotyková obrazovka na lince Praha - Brno

Společnost Student Agency zahájila na lince Praha – Brno provoz nových autobusů s individuální dotykovou obrazovkou v každém sedadle.

Dopravce láká cestující na zvýšený komfort cestování na pravidelné lince do Brna a zároveň nabízí zadavatelům reklamy další formu prezentace. V každém z dvaceti nových autobusů Student Agency express je na sedadlech dotyková obrazovka s možností individuálního sledování filmů, hraní her, poslechu hudby, či sledování vybraných televizních kanálů.

„Přijmy z reklamy jsou pro Student Ageny nezanedbatelnou položkou, v rámci společnosti působí divize, která se zabývá pouze prodejem reklamy v našich autobusech,“ říká manažer pro marketingovou komunikaci a PR Student Agency Aleš Ondrůj a upozorňuje na to, že i pro zadavatele by měly být nové autobusy zajímavé. Kromě plochy vhodné pro polepy na zadních a bočních čelech, letákové kampaně, samplingu nabízí Student Agency i promítání spotů na obrazovkách uvnitř autobusů. Pěti až osmi minutové reklamní bloky, které se zařazují před puštěním filmu při odjezdu, se v nových autobusech z centrální obrazovky přesunou do bezprostřední blízkosti diváka na sedadlo, které má přímo před sebou.

Dotykové obrazovky lze navíc připojit k internetu. To by mělo být v nabídce autobusů Student Agency express od příštího roku, a jak řekl Strategii Aleš Ondrůj, rýsuje se tak další možnost, tedy nastavení stránky podle požadavků zadavatele jako domovské.