Datart slaví 25. narozeniny kampaní

Výroční kampaň Datartu

Výroční kampaň Datartu Zdroj: archiv

Český a slovenský prodejce spotřební elektroniky Datart slaví 25. narozeniny. Při této příležitosti si pro zákazníky přichystal dárky v podobě kupónových knížek jako poděkování za jejich přízeň a podporu. Akci zviditelňuje Datart v televizi imageovou kampaní.

Ústředním tématem kampaně Datartu v TV, tisku i online v únoru a březnu je motto „25 let s vámi“. „Nese se v duchu ,Slavíme narozeniny, ale dárky dostáváte vy‘. V rámci podpory našeho výročí jsme připravili i speciální instore design,“ říká Iva Pavlousková, tisková mluvčí Datartu.

Narozeninová kampaň Datartu vznikla vlastními silami, pouze některé dílčí, operativní činnosti probíhaly s agenturami. Výjimkou je mediální prostor, který společnost nakuje přes agenturu Terta. Kampaně si připravuje Datart in-house už od podzimu roku 2015 v oddělení pod vedením kreativního ředitele Miroslava Tomana.

Televizní spoty, jednak produktové a pak jeden univerzální, imagový, běží v průběhu celého února na stanicích patřících do skupiny Nova a Markíza. Spoty jsou k dispozici na firemním kanále YouTube od druhého únorového týdne. S titulem „25. let s vámi“ bude Datart pracovat po celý rok 2016.