Digitální sekci AKA povede Laštovka, nová posila Comtechu

Petr Laštovka, Comtech

Petr Laštovka, Comtech Zdroj: archiv

Petr Novotný , Strategie
Na zářijové schůzi si členové sdružení Digitální agentury, sekce při Asociaci komunikačních agentur (AKA) zvolili nového předsedu. Stal se jím Petr Laštovka, který ke konci roku na postu „šéfa digitálek“ vystřídá Oldřicha Dostála. Do digitální sekce AKA zároveň vstoupila agentura Comtech, ve které Laštovka nově působí.

Petr Laštovka se podílí na aktivitách sdružení Digitální agentury už řadu let. Mimo jiné stál u zrodu DigiAka, akademie digitálního marketingu, kde i přednáší.

„V digisekci AKA budeme s kolegy – šéfy ostatních digitálních agentur – pokračovat v dobře rozdělané práci, tj. ve vzdělávání accountů napříč agenturami v rámci projektu DigiAka. Rádi bychom se také soustředili na úpravu soutěží věnujících se právě digitálním projektům,“ říká Laštovka, který podle rotačních pravidel vystřídá letošního šéfa sekce Oldřicha Dostála, který působí v agentuře McCann Prague. Nyní se bude více věnovat vlastnímu e-commerce projektu Unionsquare.cz.

Laštovka působil dříve v televizi Prima, kde přivedl na svět projekt iprima.cz. Poté několik let pracoval pro společnost O2 na pozici manažera marketingu, kde byl zodpovědný například za komunikaci značky 1188 a O2 Media.

Od září se stal novým strategickým plánovačem a odborníkem na digitální reklamu agentury Comtech, kam přešel z Ogilvy Group, kde do svého portfolia přidal například značky T-Mobile, ČSOB, či Klub Kudy z nudy.
„Jeho úkolem v Comtechu je starat se o ,digital empathy‘, jinými slovy zaměřit se na plánování a realizaci digitálních aktivit klientů, na základě pochopení jejich individuálních potřeb,“ říká o nové posile ředitel Comtechu Jan Rauschert.