Digitální sekci AKA povede Laštovka, nová posila Comtechu
Petr Laštovka se podílí na aktivitách sdružení Digitální agentury už řadu let. Mimo jiné stál u zrodu DigiAka, akademie digitálního marketingu, kde i přednáší.
„V digisekci AKA budeme s kolegy – šéfy ostatních digitálních agentur – pokračovat v dobře rozdělané práci, tj. ve vzdělávání accountů napříč agenturami v rámci projektu DigiAka. Rádi bychom se také soustředili na úpravu soutěží věnujících se právě digitálním projektům,“ říká Laštovka, který podle rotačních pravidel vystřídá letošního šéfa sekce Oldřicha Dostála, který působí v agentuře McCann Prague. Nyní se bude více věnovat vlastnímu e-commerce projektu Unionsquare.cz.
Laštovka působil dříve v televizi Prima, kde přivedl na svět projekt iprima.cz. Poté několik let pracoval pro společnost O2 na pozici manažera marketingu, kde byl zodpovědný například za komunikaci značky 1188 a O2 Media.
Od září se stal novým strategickým plánovačem a odborníkem na digitální reklamu agentury Comtech, kam přešel z Ogilvy Group, kde do svého portfolia přidal například značky T-Mobile, ČSOB, či Klub Kudy z nudy.
„Jeho úkolem v Comtechu je starat se o ,digital empathy‘, jinými slovy zaměřit se na plánování a realizaci digitálních aktivit klientů, na základě pochopení jejich individuálních potřeb,“ říká o nové posile ředitel Comtechu Jan Rauschert.