Do bannerové reklamy v únoru nejvíc investoval Internet Mall | E15.cz

Do bannerové reklamy v únoru nejvíc investoval Internet Mall

internet
internet
• 
ZDROJ: profimedia.cz

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
V únoru 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 417 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu o pětinu, meziročně o 17 %. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevil obchodník Internet Mall, který v únoru využil internetový reklamní prostor v hodnotě 25 milionů korun. Na druhé příčce se umístila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 12,8 milionů korun a na místě třetím autobazar AAA Auto (12,5 milionů korun).

Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v únoru vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 379 milionů korun.

TOP10 provozovatelů v online za únor 2013 Autor:

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.