Do čela marketingu České spořitelny jde Havelka

Jiří Janoušek, výkonný ředitel AKA, a Josef Havelka, Sanoma Magazines

Jiří Janoušek, výkonný ředitel AKA, a Josef Havelka, Sanoma Magazines Zdroj: Petr Kamenicky

Tiskové centrum České spořitelny oficiálně oznámilo, že úsek marketingu bude od 10. dubna 2013 řídit Josef Havelka. Bude zodpovědný za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví a také za sponzoring banky.

Josef Havelka přichází do České spořitelny z pozice ředitele Omnicom Media Group Consulting. Má za sebou dlouholeté zkušenosti z oblasti médií, reklamy a marketingu. V roce 1991 založil v Praze pobočku reklamní agentury Leo Burnett a od roku 2000 byl pět let výkonným ředitelem Leo Burnett pro region střední a východní Evropy. Poté působil mimo jiné v agentuře Ogilvy jako regionální ředitel pro strategické plánování, jako generální ředitel společnosti Sanoma, stál u zrodu poradenské firmy Zeitgeist nebo internetového obchodu ZOOT.cz.

„Konkurence na Českém bankovním trhu je stále intenzivnější a Česká spořitelna, která v posledních letech výrazně nabrala na dynamice, se úspěšně drží na špičce. Těším se, že budu moci posílit její tým a spoluvytvářet její obraz a vnímání u klientů a veřejnosti,“ řekl Josef Havelka.

Josef Havelka přebírá vedení marketingu České spořitelny po Danielu Šturmovi, který z banky odešel k 31. březnu. Šturm Daniel Šturm šéfoval marketingu České spořitelny oficiálně od února 2010, od roku 2007 zastával pozici ředitele oddělení reklamy.