Do MEC nastupuje nový výkonný ředitel
Mediální agentura MEC Česká republika vytvořila pozici výkonného ředitele a obsadila ji Ondřejem Šimůnkem. Novopečený ředitel bude podléhat Danielu Živicovi, který byl nedávno jmenován předsedou MEC pro Českou republiku a Slovensko). Jmenování vstoupí v platnost po ukončení tříletého funkčního období Marka Hofhanzla jako CEO MEC pro Českou republiku.
„Ondřej má ohromné zkušenosti s řízením velkých klientů a samozřejmě i velkou znalost mediálního trhu. Domnívám se, že jsme do vedení MEC nemohli najít vhodnějšího člověka,“ chválí si novou posilu Živica.
Šimůnek svoji kariéru začal před třinácti lety v Ark Thompson jako produkční manažer. Působil v agenturách Mindshare a MediaVest, pracoval např. na kampani změny značky Oskar na Vodafone, mimo jiné také vedl mediální komunikaci pro společnosti Telefonica O2, Kraft Foods (posléze Mondelez), GE Money Bank a GSK.
V MEC Šimůnek pracuje od roku 2013, zodpovědný byl za práci pro Českou spořitelnu, SABMiller nebo Henkel.