Do vedení O2 přichází Jana Studničková

Jana Studničková

Jana Studničková Zdroj: archiv

Jana Studničková obsadila v O2 Czech Republic pozici chief discovery officer. Bude zodpovědná za komunikaci marketingovou, interní i externí.

Do vrcholného vedení společnosti O2 Czech Republic přišla nová posila. Na pozici chief discovery officer byla jmenována Jana Studničková, dosavadní ředitelka marketingu v O2 Slovakia.

Studničková povede divizi komunikace a brand managementu se zodpovědností za marketingovou komunikaci a značku O2, sponzoring & CSR, interní a externí komunikaci a také za Nadaci O2. Současně se bude věnovat plnému rozvoji nového positioningu společnosti O2 a konceptu „Objevování/ Discover“, který by měl být viditelným nosičem změn v O2.

Studničková nastoupila v lednu 2014 do vedení společnosti O2 Slovakia, a to na pozici ředitelky pro marketing. Během roku 2013 byla členem týmu, který pod značkami PPF Mobile Services a Revolution Mobile připravoval projekt čtvrtého operátora pro český trh. Jako Chief Commercial Officer byla zodpovědná za přípravu produktového portfolia, marketingovou komunikaci, PR i prodejní kanály.

Předtím pracovala pro skupinu PPF ve společnosti Sazka jako marketingová a obchodní ředitelka v době konsolidace firmy. Zodpovídala za prodejní síť, marketingové portfolio a komunikaci.

Jako marketingová a obchodní ředitelka působila také ve společnosti MobilKom, která poskytovala pevné a mobilní připojení pod značkou U:fon. Ve skupině Penta Investments byla zodpovědná za komunikační aktivity skupiny a oblast marketingu.