Cílem nejnovější lokální imageové kampaně značky Dove je podpořit vnímání přirozené krásy českých a slovenských žen a zvýšit jejich sebevědomí. Hlavní část komunikace probíhá prostřednictvím kampaňové microsite Jsmekrasne.cz, kde můžou ženy sdílet vlastní příběhy související s jejich krásou. Současně microsite obsahuje počítadlo zaznamenávající průběžně počet žen, které se ke svojí přirozené kráse nebojí přihlásit a kliknutím zde potvrdí, že samy sebe považují za krásné.
Tato statistika bude od poloviny února propojena s venkovní reklamní plochou s digitálním počítadlem na pražské magistrále, jež bude v reálném čase zobrazovat počet žen zapojených do kampaně. Celý projekt je podpořen PR aktivitami, soutěží o produkty značky Dove a reklamní kampaní v online médích, na sociálních sítích a v outdooru.
„Abychom se ještě víc přiblížili českým ženám a uměli je povzbudit ke změně postoje, realizovali jsme rozsáhlý průzkum mezi českými ženami a na kampani spolupracujeme s odborníky z oblasti psychologie. Zároveň poprvé v historii značky využíváme na komunikaci lokální ambasadorky,“ popisuje pozadí kampaně Lucia Dúbravská, Brand Building Category Manager CZ/SK ze společnosti Unilever.
Aktuální kampaň je první fází dlouhodobé komunikace, která poběží až do října 2016. Realizaci kampaně zajišťuje agentura Nydrle ze skupiny Kindred Group, která má na starost i dlouhodobou komunikaci značky na sociálních sítích, a to včetně nedávno spuštěného lokálního účtu na Instagramu. Společně s Českou republikou poběží kampaň také na Slovensku.