Emirates zesilují komunikaci na sociálních sítích

Letadlo Emirates

Letadlo Emirates Zdroj: archiv

Letecká společnost Emirates se silněji zaměřuje na sociální sítě a do světa vysílá „globalisty“ – ambasadory své značky z řad vlastních zaměstnanců.

Globální letecká společnost Emirates „spojující lidi, místa a ekonomiky po celém světě“, jak zní její claim, se stále více soustřeďuje na komunikaci na sociálních sítích. „Emirates má globální profil na několika sociálních sítích, prostřednictvím kterých se zapojuje do komunikace s fanoušky, zákazníky a veřejností. Jsme aktivní na Twitteru, Facebooku, Google+, YouTube a také na Instagramu,“ říká Bořivoj Trejbal, ředitel společnosti pro Českou republiku.

„Chceme pomocí sociálních sítí poskytovat informace a zároveň uživatelům přiblížit dobrodružství spojené s cestováním, jako to děláme v případě facebookové kampaně Be There. V této kampani se Emirates obrátila na své vlastní „globalisty“ - zanícené zaměstnance, aby sehráli hlavní roli. Vybraní globalisté se stali ambasadory značky a po dobu šesti měsíců cestují po celém světě. Svým vyprávěním a prostřednictvím momentů, jež na cestách zažívají, předávají z jednotlivých míst své zážitky“.

Za komunikaci Emirates Group zodpovídá oddělení korporátní komunikace sídlící v centrále společnosti v Dubaji. Tým spolupracuje s agenturami po celém světě, které pomáhají s implementací a tvorbou integrovaných marketingových komunikačních kampaní a řešení. Na českém trhu firma spolupracuje s kreativní agenturou WMC Grey, mediální agenturou Havas Media a PR agenturou Best Communications.

„V Česku využíváme různých mediálních kanálů včetně TV, tištěných a online médií a outdoorové reklamy. V současné době připravujeme kampaň na speciální cenové tarify do destinací, jako jsou Dubaj, Kolombo, Maledivy, Auckland a Bangkok,“ dodává Trejbal.