Face Up rozšiřuje nabídku interaktivních panelů

Interaktivní panel

Interaktivní panel Zdroj: archiv

Společnost Face Up navyšuje počet stále populárnějších interaktivních panelů. Do OC Arkády Pankrác Praha umístila dva panely a do nově otevřeného OC Quadrio pět.

Reklama na interaktivních panelech je vysílána nejčastěji v desetivteřinových spotech. Aby bylo dosaženo maximálního účinku, obsahuje tzv. interaktivní prvky, kdy se k informaci musí příjemce reklamy „proklikat“. To, že je konzument vtažen do děje reklamy, zvyšuje jeho spontánní povědomí o obsahu. Ukazuje se také, že ve chvíli, kdy je klient reklamou osloven a ocení její formu, předává ji dále ve svém okruhu rodiny a přátel.

OC Arkády Pankrác a OC Quadrio si Face Up vybral k navýšení počtu panelů ze strategických důvodů. „Arkády mají denní návštěvnost přes 30 tisíc návštěvníků a jsou ve spádové oblasti pro více než milion lidí. Quadrio pak měsíc od svého otevření přivítalo miliontého návštěvníka,“ vysvětluje Marek Jandejsek z Face Up Digital.

Interaktivní panely oslovují zejména lidi ve věku 20–39 let, v nákupních centrech tak dochází k překryvu cílových skupin. Reklamu na interaktivních panelech lze navíc efektivně zaměřit na konkrétní cílovou skupinu a zobrazovat reklamu podle toho, kdo kolem panelu prochází.

Face Up Digital bude počet interaktivních panelů kontinuálně rozšiřovat.