Komunikační kampaně s Keckami na podporu předplacených karet Vodafonu již běží několikátým rokem. Vodafone nyní nabídl poprvé v historii nejen svým fanouškům, ale i široké veřejnosti možnost zakoupit si produkty s motivem kampaně.
Spuštění projektu před několika dny bylo oznámeno příspěvkem na facebookové stránce značky Vodafone, který v prvních dvou dnech zajistil návštěvnost více než deseti tisíc unikátních návštěvníků, kteří uskutečnili přes 950 objednávek. Motivací pro první návštěvu e-shopu byla nabídka 777 klíčenek zdarma.
ʺUnikátnost projektu ProKecky.cz spočívá v tom, že jsme využili sílu a popularitu Kecek k tomu, abychom dostali značku blíže lidem, doslova na tělo. Nabídli jsme jim třeba trička, která si můžou sami nadesignovat, a další brandované věci jako klíčenky, deky či sedací pytle. Po prvních dnech po spuštění se nám sklady začaly dramaticky vyprazdňovat,ʺ komentuje spuštění projektu Oldřich Dostál, jehož agentura SquareMedia se postarala o celé e-commerce řešení.
Celá aktivita byla plánována krátkodobě, ale díky kladným reakcím na spuštění je pravděpodobné, že se bude v budoucnu opakovat.