Fernet Stock spouští kampaň na hrušku a mátu

Ze spotřebitelských testů vyplývá, že hořkou chuť nejlépe oceňují konzumenti ve věku od třiceti let výše. Fernet Stock oslovuje tuto populační skupinu novými nápoji s názvy Fernet Stock Hruška a Fernet Stock S mátou. Obě novinky v komunikaci navazují na úspěšnou kampaň značky Fernet Stock: Nevyměknem!
Teaserová kampaň podporující Fernet Stock byla spuštěna již v průběhu března, kdy se hlavní motiv černé hrušky s heslem Černá hruška přichází objevil na billboardech, v tištěných médiích a na internetu. V rámci teaseru společnost oslovila i uživatele sociální sítě Facebook. Ti jednak zasílali fotografie z míst, kde se vzkaz s černou hruškou objevil a rovněž sami tipovali, o jaký produkt se jedná. Ten byl pak odhalen o půlnoci ze soboty 7. března na neděli 8. března.
Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Lineart. Agentura VCCP pak stojí za tvorbou televizního spotu. Televizní kampaň běží od března na kanálech Nova a Prima.
„Hruškový“ spot Fernetu Stock
Komunikační kampaň obou novinek Fernet Stock pokračuje jak v onlinu, tak v offlinu a zahrnuje nadlinkovou i podlinkovou komunikaci, především v gastrech spojenou s novým servírovacím rituálem na dřevěných paletách. Spotřebitelé budou mít možnost se s novinkou setkat na ochutnávkách i v retailu. Významná část komunikace je pak zaměřena i do oblasti PR, kterou připravila a realizuje agentura Native PR. Ta se nyní zároveň bude starat o public relations nejen značky Fernet Stock, ale i ostatních značek z portfolia společnosti Stock Plzeň.