Festival Dvořákova Praha zahájil komunikaci letošního ročníku

Dvořákova Praha

Dvořákova Praha

S novou vizuální podobou vstupuje do své sedmé sezóny mezinárodní hudební festival Dvořákova Praha. Grafický koncept je dílem Víta Škopa, studenta VŠUP Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace. Komunikaci festivalu dominuje litera „D“.

V první fázi kampaně, která právě probíhá a oznamuje zveřejnění programu, se do litery „D“ promítají jména interpretů. Další fáze kampaně, která bude předcházet samotnému festivalu, využije stylizované výřezy z fotografií umělců. Vizuál rovněž podporuje dramaturgii festivalu a barevná písmena „D“ jsou využita v info grafice jako rozlišovací prvek jednotlivých programových řad.

Výběrového řízení na vytvoření nové vizuální komunikace se na konci loňského roku účastnily agentury Scholz & Friends, Propaganda Art & Design, Cream, studio Sodomka Design a Ateliér grafického designu a vizuální komunikace VŠUP. „Všechny agentury a grafiky přizvané do výběrového řízení známe, byla to pro nás sázka na jistotu. Studentům Ateliéru GDVK jsme dali šanci na základě dobré zkušenosti marketingového oddělení investiční skupiny KKCG, která je generálním partnerem festivalu a od loňského roku s VŠUP spolupracuje na dílčích projektech,“ řekla Klára Bumbálková, vedoucí komunikace a marketingu festivalu Dvořákova Praha.