Festival reklamy v Cannes má vlastní kampaň

Festival Cannes Lions spouští vlastní komunikační kampaň, která se snaží přesvědčit ředitele firem k tomu, aby své zaměstnance motivovali a rozvíjeli jejich schopnosti místo toho, aby je propustili. Koncept s heslem „Investujte do kreativity – je to levnější než odstupné“ se tak překvapivě nezaměřuje na ty nejlepší a nejkreativnější v oboru, ale spíše na lidi, kteří potřebují získat nový pracovní impulz.
Pět spotů a jejich adaptace pro print ukazují typizované postavy z reklamního odvětví, které potřebují silný podnět k tomu, aby mohly opět přinášet hodnotu svým zaměstnavatelům. Jedná se například o zcela neproduktivní kreativce, negativního produkčního nebo marketingového ředitele, který odmítá veškeré inovace.
Takový Jean-Pierre je jedním z těch, na které se zaměřuje kampaň letošních Cannes Lions
Kampaň se na klíčových trzích objeví v celostátních denících, oborových tištěných magazínech a digitálních kanálech. Její součástí je také soutěž o vstupy na festival, který letos proběhne od 21. do 27. června. Zájemci o výhru musejí natočit krátké osobní video, ve kterém řeknou, proč by se na festival měli podívat právě oni. Cílem ale není ukázat, jak jsou v práci dobří, ale naopak, jak špatně svou práci dnes dělají.