Fidorka pokračuje v konceptu rošťačení

Fidorka spustila začátkem března microsite Vykutalenarostarna.cz, která přinese vtípky ze světa, spojí se s Barborou Polákovou a Lukášem Pavláskem a představí žertovná videa natočená studenty Filmové akademie Miroslava Ondříčka (FAMO) a oblíbenými českými i slovenskými „youtubery“. Zároveň vyhlásí soutěž o nejlepší aprílovou rošťárnu roku 2015 a vše završí celodenní stream nejlepších videí s nejrůznější tematikou.
Takový normální jurský office park
„Kromě vtipných videí ze zahraničí představíme v druhé části kampaně také rošťárny, které na sebe vymysleli Bára Poláková s Lukášem Pavláskem ve spolupráci reklamním režisérem Jakubem Hussarem,“ uvádí Alena Kratochvílová, brand manažerka značky Fidorka pro Českou a Slovenskou republiku.
V průběhu celého března bude Fidorka sbírat nápady na rošťárny od soutěžících, z nichž nakonec porota vybere tři nejlepší a ty ocení nejen oplatkami, ale i videokamerou. Soutěž podpoří online komunikací (VOD – video on demand) a na Facebooku.
Na kampani společně pracují agentury PR.Konektor, Konektor Social, Symblaze a Carat. PR.Konektor zajišťuje spolupráci s celebritami, kompletní PR servis a efektivní integraci online a offline komunikačních nástrojů, Konektor Social pracuje s youtubery. Symblaze vytvořil microsite, online formáty a zajišťuje průběh soutěže a komunikaci na Facebooku. Mediální agentura Carat má na starosti nákup médií.
„Celý nápad vznikal společnou prací všech agentur s Fidorkou, spolupráci s filmovou školou a Youtubery má na starosti PR.Konektor a Konektor Social,“ řekla Strategii ke kampani Marie Pokorná z PR.Konektoru.