FIRO-tour zahájila kampaň s novou agenturou a claimem

Nová kampaň cestovní kanceláře FIRO-tour s animovanými 3D spoty je prvním výsledkem spolupráce s reklamní agenturou AG Geronimo.
Agentura zvítězila v podzimním výběrovém řízení na komunikaci v ATL a BTL cestovní kanceláře FIRO-tour a v lednu spuštěná kampaň vychází z vítězného kreativního konceptu.
V televizi je nasazen seriál tří animovaných 3D desetivteřinových spotů, ve kterých vystupují zástupci tří věkových kategorií klientů cestovní kanceláře – děti, jejich rodiče a senioři. Všechny tři díly jsou spojeny písničkou, hudbu k ní napsal Ondřej Brzobohatý a text kreativní ředitel agentury Tomáš Roreček, který je mimo jiné textařem skupin Chinaski a Kryštof.
Televizní kampaň doplňují rozhlasové spoty, které navíc pracují i s novým zhudebněným dlouhodobým claimem: „Po světě širém jedině s Firem…!“ Mediamix doplňují ještě tisková inzerce a internet.