Focus Agency jde s Baxterem proti chřipce

Společnosti Baxter a Focus Agency navázaly spolupráci již na počátku roku 2011 na projektu očkování proti klíšťové encefalitidě.
Cílem Public relations kampaně je seznámit širokou veřejnost s tématem chřipky, jejími příčinami, běžným i nestandardním průběhem a možnými následky onemocnění.
PR kampaň začne v druhé polovině září a probíhat bude až do konce října 2011. „Medializace tématu chřipkové prevence byla spuštěna setkáním odborného garanta s novináři a bezprostředně poté bude následovat prosazování tématu na televizních stanicích, v denících a na webových stránkách,“ uvádí projektová manažerka Focus Agency Barbora Novosadová.
Následně bude kampaň pokračovat i v ostatních mediatypech – v týdenících či měsíčnících. Vrchol kampaně by měl nastat v měsíci říjnu.
Komunikační strategie je zaměřena především na cílovou skupinu mužů a žen ve věku od 25 do 55 let, kteří žijí aktivním životem – cestují, sportují, ale také se vystavují zdravotním rizikům.