Ford má nového šéfa marketingu

Nový ředitel marketingu společnosti Ford Motor Company se vrací „na místo činu“. Poté, co v letech 2001 – 2006 zodpovídal za marketingu českého zastoupení značky Ford, působil šest let ve finanční společnosti ŠkoFin. Tady zastával postupně různé řídící funkce ve strategickém marketingu, korporátním financování a prodeji. V posledních třech letech zde pak vedl celé obchodní oddělení. Pozici ředitele marketingu ve Ford Motor Company zastává oficiálně od 26. března.
„Po odchodu z posledního působiště, kde byla pozice obchodního ředitele v rámci restrukturalizace zrušena, jsem měl zcela jasno v tom, že chci i nadále působit v oblasti Sales & Marketing automobilového průmyslu, abych zúročil zkušenosti nabyté v oboru za poledních deset let,“ vysvětluje Dušan Fornůsek. „Když jsem se dozvěděl o tendru na pozici marketingového ředitele, neváhal jsem ani vteřinu. Firemní kultura společnosti, stejně jako její strategie a produktové portfolio jsou mi totiž velmi blízké. A tak jsem rád, že se po dlouhém a náročném výběrovém řízení zase mohu chopit marketingového volantu českého Fordu.“