Ford má nového šéfa marketingu

Dušan Fornůsek, marketingový ředitel Ford Motor Company

Dušan Fornůsek, marketingový ředitel Ford Motor Company

Nově jmenovaným ředitelem marketingu společnosti Ford Motor Company se stal Dušan Fornůsek. Vrací se tak na pozici, kterou zastával v letech 2001 – 2006.

Nový ředitel marketingu společnosti Ford Motor Company se vrací „na místo činu“. Poté, co v letech 2001 – 2006 zodpovídal za marketingu českého zastoupení značky Ford, působil šest let ve finanční společnosti ŠkoFin. Tady zastával postupně různé řídící funkce ve strategickém marketingu, korporátním financování a prodeji. V posledních třech letech zde pak vedl celé obchodní oddělení. Pozici ředitele marketingu ve Ford Motor Company zastává oficiálně od 26. března.


„Po odchodu z posledního působiště, kde byla pozice obchodního ředitele v rámci restrukturalizace zrušena, jsem měl zcela jasno v tom, že chci i nadále působit v oblasti Sales & Marketing automobilového průmyslu, abych zúročil zkušenosti nabyté v oboru za poledních deset let,“ vysvětluje Dušan Fornůsek. „Když jsem se dozvěděl o tendru na pozici marketingového ředitele, neváhal jsem ani vteřinu. Firemní kultura společnosti, stejně jako její strategie a produktové portfolio jsou mi totiž velmi blízké. A tak jsem rád, že se po dlouhém a náročném výběrovém řízení zase mohu chopit marketingového volantu českého Fordu.“