Ford se oblékl do zlaté

Vizuál k padesátiletému výročí Fordu Transit

Vizuál k padesátiletému výročí Fordu Transit Zdroj: archiv

Ford Transit jezdí po světě padesátým rokem. V České republice jeho historii připomíná kampaň, která vozy obarvila do zlata. Kreativu kampaně zajišťuje Ogilvy & Mather.

Dodávka Ford Transit letos slaví 50 let na světovém trhu. U této příležitosti vznikla kampaň, která má za cíl připomenout veřejnosti hiostorii této modelové řady.

Na přípravě kampaně se již tradičně podílel tzv. Blue team, ve kterém kreativu zastřešuje agentura Ogilvy & Mather, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje společnost Mindshare. S Ogilvy & Mather spolupracuje Ford přes dvacet let.

Kampaň je postavená na vozech modelové řady Ford Transit ve zlatém provedení. Ford tím říká, že jeho dodávky jsou pro podnikatele „doslova zlaté“.

Zlaté dodávky se spolu s POS materiály poprvé objevily na výstavě užitkových vozů v Británii. „Ty pak inspirovaly klienta i nás ke vzniku naší zlaté kampaně, která běží napříč všemi komunikačními kanály od ATL a BTL přes digitál až po roadshow, kdy Českou republiku jezdí flotila čtyř zlatých Transitů a odměňuje stávající i konkurenční zákazníky,“ sdělila Strategii Lucie Pavlů z Ogilvy & Mather.

Pro online a sociální sítě je nachystaná celá řada aktivit podpořená speciální mikrostránkou Zlatadodavka.cz, která se stane také jedním z důležitých zdrojů informací o tom, jak získat zmíněnou odměnu.

Refreshovaný loňský spot s Transitem v hlavní roli

Spoty, které proběhly televizemi již loni, jsou nasazeny do půlky června. Změnou oproti loňské verzi je závěrečný packshot, v němž figuruje oficiální zlaté „padesátileté“ logo.