Ford získal Grand Prix na soutěži Český direkt & Promo

Kampaň Ford

Kampaň Ford Zdroj: archiv

Hlavní cenu v desátém ročníku soutěže BTL komunikace Český direkt & Promo si odnesla kampaň Do it yourself, kterou pro společnost Ford zpracovaly agentury Wunderman, Ogilvy&Mather a Mindshare. Při vyhlášení výsledků soutěže bylo rozděleno celkem 29 cen v osmi kategoriích.

Vítězná kampaň bodovala hned ve dvou kategoriích – Integrovaná komunikace a Digitální komunikace. V obou si odnesla zlatou medaili. V kategorii Přímá B2B komunikace, která řeší oslovení firemních zákazníků, zvítězila kampaň CEO Study, kterou pro IBM dělala agentura OgilvyOne. V kategorii Přímá B2C komunikace, tedy v kategorii, která hodnotí přímé oslovení koncových zákazníků, porota zlato neudělila. O nejvyšší, stříbrnou, metu se dělí DM Premium Půjčka Komerční banky a Faktura bez faktury Vodafone.

Další zlaté medaile byly uděleny jen v kategoriích Event & field marketing, kde porotu nejvíce zaujala kampaň Daruj správně pro Fórum dárců, a v kategorii Digitálních inovací, kde si nejvyšší ocenění odnesla kampaň Formát Masthead pro Vodafone. V nové kategorii Nízkorozpočtových kampaní porota zlatou neudělila, stříbro si odnesla agentura OgilvyAction za kampaň 400 let starý product placement pro společnost Extenda. Agenturou ročníku byla vyhlášena agentura Ogilvy Praha.

O úspěšné kampani Fordu se dozvíte více tady:
Humor v kampani na Ford zabral i na porotu

Český direkt & Promo pořádá Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ spolu se sekcí integrovaných podlinkových agentur (iBTL) při Asociaci komunikačních agentur AKA. „Smyslem soutěže není hodnotit pouze nápaditost a kreativitu jednotlivých řešení, ale i jejich napojení na strategii značek, které rozvíjejí, a samozřejmě i jejich dopad na výkony a růst těchto značek,“ říká výkonný ředitel ADMAZ Tomáš Hájek.

Předsedou poroty byl už podruhé nezávislý konzultant v oblasti budování, řízení a komunikace značky s mnohaletou zkušeností z předních podlinkových agentur světa Graeme Murray. Vítězové soutěže Český direkt & Promo mají možnost se zúčastnit mezinárodní soutěže IMC European Awards, která hodnotí nejlepší kampaně Evropy. Je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe).

Mohlo by vás také zajímat: