František Mala se stane novým šéfem marketingu T-Mobile

František Mala

František Mala

Novým výkonným ředitelem úseku marketingu společnosti T-Mobile Czech Republic se od 1. listopadu stane František Mala.

Jmenování nového ředitele bylo na konci minulého týdne schváleno představenstvem společnosti. František Mala, který v současnosti zastává post ředitele divize strategie prodejních kanálů Slovak Telekom, nahradí na postu marketingového ředitele Petra Dvořáka, který odchází z T-Mobile ke konci října.

„Jsem velmi rád, že klíčové pozici v naší společnosti bude právě František Mala, který má nejen široké zkušenosti jak z oblasti marketingu, tak péče o zákazníky, ale navíc je dokáže kombinovat s pohledem finančníka,“ komentuje volbu generální ředitel T-Mobile Czech Republic Milan Vašina, , a doplňuje: „Úloha marketingového ředitele telekomunikační společnosti není v současnosti jednoduchá, ale jsem si jist, že František se jí zhostí se ctí.“

František Mala (36 let) je absolventem Univerzity Komenského v Bratislavě. Ve Slovak Telekomu/
T-Mobile Slovensko působí od roku 2000. Zde díky výborným výsledkům postupně dosáhl na manažerské pozice v oblasti financí, marketingu a péče o zákazníky. Čtyři roky se úspěšně věnoval řízení segmentu nefiremních zákazníků v T-Mobile Slovensko. Po integraci Slovak Telekomu a T-Mobile Slovensko měl posléze na starosti řízení divize služeb zákazníkům Slovak Telekomu. V současné době působí jako ředitel divize strategie prodejních kanálů v téže společnosti. Před nástupem do skupiny Deutsche Telekom pracoval mimo jiné ve společnosti PricewaterhouseCoopers či Coopers & Lybrand.