Fuksa a Suman nastupují do Taxi

Taxi Prague

Taxi Prague

Na pozice kreativních ředitelů agentury Taxi Prague nastupují Pavel Fuksa a Eugen Suman. Oba přicházejí z agentury Jandl Bratislava, která se v posledních letech zařadila mezi nejzajímavější středoevropské agentury s cenami z Cannes Lions, Epicy, Eurobestu, Cresta Awards, Golden Drum, PIAF, Adprintu a mnoha dalších. Oba zmínění tvůrci navíc letos zasedli v porotě New York Festivalu.

Pavel Fuksa už je na české reklamní scéně dobře známý. Dřív pracoval například pro agentury Saatchi & Saatchi, Kaspen, Uncle a JWT Prague, přičemž byl vyhledáván pro své zkušenosti v designu, art direction a nových medíí. Jako designér pracoval mj. pro Facebook, ESPN, Barracka Obamu, Fortune nebo Twitter. Mezi poslední projekty, které realizoval na Slovensku, se řadí kampaně pro Lego, Forbes nebo dlouhodobá kampaň pro obchodní řetězec Coop, jehož spoty parodovaly i známé české náborové video firmy McDonalds.

Eugen Suman dříve pracoval v Bukurešti v rumunských pobočkách komunikačních sítí BBDO a Grey a v roce 2012 se umístil na 4. místě v celosvětovém žebříčku copywriterů magazínu Lürzer's Archive.

„Být součástí týmu Taxi Praha je obrovská příležitost. Práce, které vycházely z poboček Taxi po celém světě, jsme dlouho dobu sledovali a uznávali. Obdivujeme agentury, které jednají a pohybují se rychle. Přicházíme do Taxi Praha, abychom z agentury udělali jednu z nejkreativnějších a nejrespektovanějších v celém regionu,“ řekli Eugen Suman a Pavel Fuksa.