George Kisugite, obchodní ředitel BigBoard

Denní příděl informací čerpal dříve z četných novin. "V poslední době, jak už to doba přináší, se jedná spíše o zprávy na internetu. V porovnání s nimi jsou už noviny nezajímavé. Z toho je i jasné, jakým směrem se budou vyvíjet způsoby informování lidí," říká George Kisugite.

Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?

Nutně si musím vzpomenout na reklamu na Savo o myslivci, který má špatnou mušku. Připadá mi nechutná. A která se mi líbí? Jednoznačně Kooperativa, vynikajícím způsobem komunikuje vtipné a dvojsmyslné slogany na mostech přes dálnice a silnice. Snažil jsem se seznámit se všemi lokalitami a objevil jsem v této komunikaci i spoustu zajímavých a moudrých myšlenek.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Ví se o mně, že se ve volném čase věnuji florbalu, byť je to sport pro mladé lidi… Mojí nejoblíbenější značkou je proto také značka sportovní, florbalová, a to Oxdog.

Co pro vás osobně znamená obor, ve kterém působíte?

V reklamě jsem strávil více než třetinu svého života a získal v ní mnoho životních zkušeností.

Opravdu mi vadí legislativní a jiný tlak, který je v současné době vyvíjen na venkovní reklamu jako celek. Při loňské novele zákona o pozemních komunikacích jsem si dával dohromady celkové informace o tomto oboru a zjistil jsem, že spousta obcí a měst má veliké příjmy z venkovní reklamy za pronájem pozemků, které jsou jinak nepronajímatelné. Že venkovní reklama dává práci tisícům lidí a že slouží k podpoře místních drobných a středních podnikatelů. Vždyť se stačí jenom trochu rozhlédnout po každém městě, jak živnostníci používají venkovní reklamu pro navigaci ke svým provozovnám. Mám tedy obavu, aby výsledkem toho tlaku nebylo to, že se nekontrolovaně rozmohou reklamní panely bez povolení, jako tomu bývalo dříve.

Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?

Nemám v tomto směru opravdu žádná přání, budu čekat, co život přinese, a nechám se překvapit.