Michaela Spickett je v Haribu zodpovědná za vývoj marketingové strategie, přípravu nadlinkových i podlinkových kampaní a upevňování povědomí o značce na českém a slovenském trhu.
Ve své kariéře vystřídala několik pozic u značek ze segmentu FMCG v České republice i v zahraničí.
Od roku 2011 působila ve společnosti Jan Becher – Pernod Ricard na pozici marketingové manažerky a zodpovídala za realizaci projektů a kampaní zejména na značkách Jameson a Havana Club.
V minulosti působila na různých pozicích v marketingu společnosti AB InBev (Pivovary Staropramen), mimo jiné i jako manažer značky Staropramen ve Velké Británii a později na pozici obchodně marketingového manažera v Praze. Kromě toho také profesionálně překládala z anglického jazyka.
Michaela Spickett absolvovala Vyšší odbornou školu ekonomie a managementu, je postgraduální diplomovaná specialistka v oboru překladatelství z anglického jazyka u City University London a Chartered Institute of Linguists London a držitelka odborného certifikátu CIMA.