Harrachov chce vylepšit svůj mediální obraz

lyžování, Harrachov

lyžování, Harrachov Zdroj: profimedia.cz

Město Harrachov si v tendru vybralo agenturu pro budování vlastní pozitivní image v Česku a hlavně v Praze.

Město Harrachov chce zapracovat na změně svého mediálního obrazu a vybudovat pozitivní image města jako atraktivního střediska pro letní i zimní dovolenou. Za přispění evropských fondů vypsalo výběrové řízení na komunikaci v České republice s důrazem na Prahu. V tomto tendru zvítězila agentura Parliamo, která s městem začíná spolupracovat od poloviny února.

„Rozpočet kampaně pro jaro a léto 2012 je necelých 800 tisíc Kč, další pokračování bude záviset na uvolnění peněz z evropských fondů,“ řekla Strategii mediální zástupkyně Harrachova Lenka Vrátná. Kampaň by se měla odehrávat hlavně na úrovni klasického PR, které bude doplněno inzercí v cestovatelských magazínech, spoty v regionálních pražských rádiích, polepy autobusů a komunikací na sociálních sítích.