Heineken zve na rande

Serenáda v klubu SaSaZu

Serenáda v klubu SaSaZu

Společnost Heineken ČR usoudila, že je konečně ten pravý čas na podporu mateřské značky Heineken u nás. S intenzivnější komunikací přichází po několikaletém období, kdy se soustředila na značky Krušovice a Březňák. Heineken je prezentován jako „cool“ brand, světové pivo ke světovým zážitkům.

Komunikačním nástrojem pro klíčovou cílovou skupinu značky Heineken – mladší kosmopolitní osoby, kteří mají zajímavé zaměstnání anebo koníček ¬ se celosvětově stala taneční hudba. Značka bude přítomna v nejlepších českých tanečních klubech (už se čepuje v SaSaZu, od března i v Karlových lázních v Praze a postupně i dalších top klubech v Česku) a na špičkových eventech taneční hudby v čele s květnovým Sensation v pražské O2 Aréně nebo červnovým koncertem DJ Tiesto

Za základ své kampaně zvolil Heineken exekučně silné TV spoty Entrance (oceněný v Cannes) a Date, které nekomunikuje v televizi, ale v kinech a na sociálních sítích. A hlavně využije facebookovou aplikaci Serenáda. Její podstatou je přesvědčení, že ženy milují originální muže se skvělými nápady a smyslem pro humor. Heineken se chce předvést přesně v takovém světle a představit jiný způsob seznamování, který nepočítá s e-maily, smskami a prostředníky.

„O serenádě se lidé doví na stránkách lifestylových časopisů a prostřednictvím youtube, z reklamy na Facebooku, z bannerů a upoutávek na internetu“ říká manažer značky Richard Gažo. Běží i soutěž na rádiu Express o „legendární“ Heineken rande. Kdo uslyší v rádiu serenádu a zavolá, může vyhrát „perfekt vohoz, limuzínu, luxusní večeři a pětihvězdu hotel.“ Odvoz je zajištěn v limuzíně s doprovodem party muzikantů ze spotu.

Aplikaci pro Heineken vyvinula agentura Wieden+Kennedy Amsterdam, k dispozici je ve dvaceti jazycích. S interprety videa lze interaktivně komunikovat přes Twitter, Facebook a YouTube.