Home Credit nasazuje dva nové spoty

Společnost Home Credit pokračuje v kampani s penězi s lidskou tváří

Společnost Home Credit pokračuje v kampani s penězi s lidskou tváří

br
Společnost Home Credit pokračuje v kampani s penězi s lidskou tváří. Od 14. října jsou na televizních obrazovkách k vidění nové dva spoty z dílny agentury Ogilvy & Mather.

Televizní spot Konsolidace motivuje zákazníky ke sloučení jejich půjček, jeho deseti a třicetivteřinová verze poběží na kanálech Prima Group a na TV Barrandov.

V televizním spotu Nízký úrok 9,9 % nabízí Home Credit zákazníkům, kteří řádně splácejí svůj úvěr, bonus ve formě vrácení peněz na konci splácení, což jim zpětně zajistí úrok 9,9 procenta. Televizní spot bude k vidění pouze na slovenských televizních kanálech Markíza a TV JOJ.

Na kreativě kampaně se v Ogilvy & Mather podíleli Tomáš Belko, Petr Radotínský a Samir Hauser. Tým accountů vedl František Mareš. Režie spotů se již tradičně ujal Jeff Ford.

Podívejte se na nové spoty Home Creditu: