Hoši, hoši, opatrně s tím fajrákem!

První ze spotů Vodafone s Pavlem Liškou běží v televizi od 3. září.

První ze spotů Vodafone s Pavlem Liškou běží v televizi od 3. září.

První z nových spotů Vodafone na Férové tarify je on air. Pavel Liška v hasičské uniformě v něm demonstruje, že život není vždycky fér.

Televizní spot s názvem Zásah se objevil na YouTube už před dvěma dny. Zatím má téměř dvacet tisíc zhlédnutí a komentáře pod ním se více než samotnému spotu věnují vysokým cenám, které naši operátoři účtují za své služby. Vodafone jako první z nich zavádí tarify s účtováním po vteřinách a právě tyto nové tarify promuje kampaň, která se od 3. září objeví v televizi, v rádiu, v tisku, na internetu a venkovních plochách.

Podívejte se na spot s Pavlem Liškou:

Kampaň pro Vodafone připravila agentura McCann Digital, spoty, které by měly být celkem tři a budou nasazovány postupně, režíroval Jakub Kohák.