Hrdá kampaň ČSOB

Kampaň ČSOB prezentuje vizuály s rodiči, kteří jsou hrdí na své děti a podporují jejich sny, ať jsou sebevíc nereálné. Penzijko slouží podle ČSOB právě jako prostředek, který může tyto sny splnit a pomoci tak dětem v dospělosti. Nově je možné vybrat část peněz z penzijního spoření již v 18 letech třeba na studium nebo první bydlení bez rodičů.
Marketingová kampaň probíhá již od 18. ledna na pobočkách ČSOB ve formě plakátů a informačních letáků. Od 1. února běží outdoorová část, kterou budou prezentovat reklamní vizuály prostřednictvím city light vitrín po celém Česku a v rámečcích pražské hromadné dopravy. Kampaň podpoří i rádiové spoty ve více než 59 českých stanic po dobu celého února.
Online kampaň poběží ve stejném období prostřednictvím bannerů, které budou směřovat na microsite s informacemi nejen o penzijku pro děti, ale také o všech dětských produktech, které ČSOB nabízí. Kampaň připravila ČSOB in-house.