Kampaň společnosti Hyundai Motor s názvem Zpráva do vesmíru získala tři Bronzové lvy v kategoriích filmová tvorba, režie a outdoor na letošním ročníku Mezinárodního festivalu kreativity v Cannes.
Spot zaznamenal více než 69 milionů zhlédnutí na YouTube a prestižní americký portál Adweek ho navíc umístil na první příčku ve svém žebříčku deseti nejsledovanějších reklam na YouTube za měsíc duben. Kromě toho video více než 800 krát vysílaly největší televizní kanály USA, jako je ABC, Fox TV a NBC.
Kampaň vypráví příběh o tom, jak třináctiletá dívka vyslal zprávu svému otci - astronautovi pomocí jedenácti vozů Hyundai Genesis, které „vyjezdí“ vzkaz pokrývající asi 5,55 km2 z povrchu vyschlého jezera Delamar Dry Lake v Nevadě. Obraz je tak velký, že dívčin otec byl schopen jej zachytit z Mezinárodní vesmírné stanice.
Hyundai Motor navíc nabídl divákům možnost vytvořit svůj vlastní virtuální vzkaz a sdílet jej s blízkou osobou. Tuto službu nakonec využilo více než 85 000 lidí po celém světě.