Nominace lze podávat v devíti kategoriích: Spotřební zboží a služby, Online obchod, Bankovnictví, pojišťovnictví a finance, Auto-moto, Telekomunikace a IT, Cestovní ruch a doprava, Průmysl a energetika, Neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí a Společnost, politika a kultura.
V porotě soutěže zasednou online specialisté z významných firem, manažeři úspěšných online projektů, novináři z odborných médií, investoři a odborníci z akademické sféry. Zároveň s vítězi jednotlivých kategorií vyhlásí porota i Grand Prix, kterou udělí absolutnímu vítězi celého ročníku. V minulých ročnících byly takto oceněny projekty Era pomáhá regionům, Kampaň pro podporu prodeje vozu Ford B-Max a projekt Target Network Tool společnosti Škoda Auto.
Soutěž pořádá Asociace.BIZ – Asociace dodavatelů internetových řešení. Hlavním partnerem se v tomto roce stala společnost Microsoft, hlavním mediálním partnerem pak Česká televize. „Díky tomuto partnerství získá letošní ročník mnohem reprezentativnější podmínky a atraktivnější prostředí pro galavečer s vyhlášením cen, který se bude konat 2. června 2016 a moderovat jej bude opět herec Jiří Mádl. Slavnostní vyhlášení se uskuteční v konferenčních prostorách nového sídla společnosti Microsoft,“ přiblížil plány aktuálního ročníku výkonný manažer Asociace.BIZ Leoš Špachta.