„Díky řešení IBM dokázal Ipsos automatizovat procesy výzkumu nakupujících a zvýšil rychlost měření i analýzy dat téměř na reálný čas. Úsilí pracovníků při těchto projektech se snížilo ve srovnání s předchozím manuálním řešením o 90 %. To umožňuje zdesetinásobit počet měření prováděných v témže časovém rámci, což významně zvyšuje statistickou hodnotu a omezuje náklady,” uvedl Martin Boček, New Business Development, Ipsos Company.
V porovnání s tradičními metodami testování jsou nyní všechna získaná data jasně identifikována a sledována, což umožňuje podrobný náhled na to, jak lidé reagují na marketing a reklamu, umístění nových produktů, balení produktů, ceny nebo změny jejich umístění. Výsledky jsou analyzovány a tříděny podle věku, pohlaví a dalších demografických proměnných a pomáhají odborníkům monitorovat a sledovat chování cílové skupiny téměř v reálném čase. Tato data lze využít k budování prediktivních modelů, jež pomáhají určit reakce zákazníků na specifická sdělení nebo na jakoukoliv konkrétní změnu v prodejně.