Jack Daniel's rozjíždí turné v režii Arnold Prague

Jack Daniels Tour

Jack Daniels Tour Zdroj: archiv

Agentura Arnold Prague navrhla a zprodukovala před sedmi lety pro svého klienta unikátní koncept na podporu značky Jack Daniel's a jejích hodnot. z amerického osmnáctikolového kamiónu vytvořila největší mobilní bar v Evropě, který je vybaven veškerými atributy pohodlného baru. Celý projekt nazvala Jack Daniel's Experience, vytvořila mu trasu a namířila kola kamionu na největší evropské letní hudební festivaly. Jack Daniel's Experience se právě chystá na svou osmou cestu po Evropě.

Posláním této akce je přinést fanouškům značky kousek Lynchburgu v Tennessee, městečka výroby whiskey, a připomenout jim, že všude tam, kde je hudba, je i Jack Daniel‘s. Tahle „jackovská“ tradice sahá až do roku 1890, kdy pan Jack založil svou vlastní kapelu a hrál s ní na lynchburgském náměstí, aby přitáhl pozornost ke své whiskey. Stejně jako jeho Silver Cornet Band se i Jack Daniel's Experience rozrostla do hudební události, kterou už lidé na festivalech očekávají.

Osmý ročník turné letos začíná na známém festivalu v České republice. Konkrétní místo agentura dosud tají, odhalí ho až teasingová kampaň pro sociální média, která poběží od května. Na stránce Jack Daniel's Experience se přátelé dozvědí formou slepé mapy o každém festivalu, kde bude kamión rozložen, a zároveň i o hudebních hvězdách, které vystoupí. Za sezónu se agenturní tým s Jack Daniel's Experience ukáže na devíti evropských festivalech. Akce v Česku začíná a na konec se k nám opět vrátí.

Agentura každý rok obnovuje koncept prezentace značky, který je založen na dvou platformách: jednou je kamion, rozložitelný na komfortní festivalový bar s veškerou výbavou, jako je digitální koutek s přístupy k počítačům a plazmám s projekcí brand videí a herním koutkem (black jack či guitar hero). Druhá platforma je imitace náměstíčka Lynchburgu s dřevěným domkem – ideálním místem pro oddych na festivalu, kde je prezentována kompletní brand story.

Obě tato místa nabízí dostatek příležitostí celodenních aktivit pro návštěvníky festivalu: chill-out v autentických dřevěno-uhelných kádích, tzv. „mellowing vatech“, různé hry propojené vždy s příběhem značky, ochutnávky specialit z grilu připravených s použitím whiskey na způsob, jak by se to panu Jackovi líbilo.

Arnold zasazuje do každého modulu komunikaci značky a její historie a v každé aktivitě dodržuje tři hlavní pilíře kvality: poskytnout komfort pro lidi na festivalech, kvalitní drinky a kvalitní hudbu.

Pro tradiční propojení značky s hudbou agentura navrhla vlastní JD music stage, která každoročně představuje prostor pro mladé kapely a tím vytváří jakýsi festival v rámci festivalu.

Kromě květnového teasingu agentura připravila i soutěž o vstup zdarma na festivaly. Dále chystá zvláštní edice triček a dalšího festivalového marchandisingu.