Jak se prezentují lázeňské hotely | E15.cz

Jak se prezentují lázeňské hotely

Jak se prezentují lázeňské hotely
Jak se prezentují lázeňské hotely
• 

Karel Troška

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Na tuzemské poměry dost neobvykle se využití 3D reklamy chopila společnost Imperial Karlovy Vary vlastnící dva lázeňské hotely.

Před pěti lety si nechala pro účely prezentace navrhnout a vyrobit originální porcelánový pohárek na pití minerální vody, a protože s ním měla úspěch, pokračuje v tradici reklamních předmětů na míru dosud.
Každý rok je do některého z hotelů společnosti pozváno několik umělců, kteří po seznámení s provozem mají za úkol navrhnout další artefakty, jimiž by se mohla společnost Imperial KV prezentovat. Takto již vznikla např. váza do hotelové kavárny a miska na cukry nebo mísa na ovoce v podobě plastické mapy Karlových Varů s vyznačením polohy vybraných hotelů.

Všechny návrhy, ať už se přistoupí k jejich výrobě, či nikoli, jsou pak vystaveny v galerii hotelu Imperial, kde jsou přístupné jak lázeňským hostům, tak i široké veřejnosti. Zadání designérům bývá zpravidla velmi volné, přijít mohou doslova s čímkoli „od špendlíku po vířivku“. Letošní ročník sympozia je však výjimečný v tom, že příští rok oslaví vlajková loď společnosti – hotel Imperial – sto let existence. Tomuto tématu by tedy měly být přizpůsobeny i návrhy účastníků. Všechny letošní práce i retrospektivu předmětů navržených a vyrobených v předchozích čtyřech letech je možné vidět na výstavě v galerii hotelu Imperial v termínu od 15. září do 15. října.

Autor: Karel Troška

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah