Jazykovka Skřivánek spustí kampaň na Effecto

Jazyková agentura Skřivánek

Jazyková agentura Skřivánek

Jazyková agentura Skřivánek spustí novou výukovou metodu Effecto, na jejímž konceptu také spolupracovala reklamní agentura Loosers. Ta se mimo jiné postarala o její kreativní zpracování a vytvořila pro ni originální microsite www.effecto.skrivanek.cz.

Spuštění nové metody Effecto bude na podzim doprovázeno online kampaní v podobě bannerů a PPC reklamy na Googlu a sociálních sítích Facebook a LinkendIn. V offline prostředí bude podpořena inzercí, slevovými akcemi, například v rámci Dnů Marianne, a Dnů otevřených dveří, jejichž návštěvníci budou mít příležitost zažít Effecto na vlastní kůži. Kampaň bude také doplněna PR aktivitami především v rámci lifestyle, deníků a online magazínů pro ženy. PR pro Skřivánka zajišťuje agentura faamacz. „Naše podzimní kampaň cílí především na zákazníky z řad veřejnosti, ovšem principy metody Effecto budou samozřejmě zahrnuty také do firemní výuky, která je hlavní doménou naší jazykové školy,“ komentuje launch Monika Bendová, marketingová ředitelka jazykové agentury Skřivánek.