Kampaň Huawei stojí na fotografické fantazii
Výrobce elektroniky Huawei vsadil v komunikaci svého nového prémiového modelu P8 na kvalitu jeho fotoaparátu. Přístrojem P8 chce Huawei konkurovat high-endovým modelům jako je iPhone 6 nebo Samsung Galaxy S6, na něž odkazuje i kampaňový slogan „S šestkami si hlavu nedělá“. Ten se během letních měsíců objeví na části vizuálů v outdooru, tisku, online médiích a na sociálních sítích.
Společně s ATL kampaní probíhá také fotografický projekt #P8NocniSvet, jehož cílem je prověřit kvalitu fotografií pořízených chytrými mobilními telefony. V rámci této akce, realizované pod záštitou Asociace profesionálních fotografů ČR, proběhnou workshopy a fotografická soutěž pro širokou veřejnost s vernisáží vítězných snímků. Ty nejlepší z nich se v závěru kampaně objeví spolu s jejich autory i na billboardech.
Vizuál kampaně Huawei na chytrý telefon P8 |
Ambasadory soutěže jsou profesionální fotografové Adolf Zika, David Kraus, Tereza z Davle a Zdenko Hanout. Ti budou fotit snímky právě přístrojem P8 a umisťovat je na kampaňovou microsite P8NocniSvet.cz a na Instagram a Twitter. Do focení se zapojí i celebrity z různých oblastí veřejného života.
Kampaň realizuje agentura Inspiro Solutions, která od letošního roku zajišťuje pro značku Huawei veškeré komunikační aktivity v oblasti sociálních médií, digitálu, PR a kreativní produkce.