Kampaň Mattoni dává lásce šťávu

Mattoni Schorle dává lásce šťávu

Mattoni Schorle dává lásce šťávu Zdroj: archiv

Mattoni Schorle na facebooku spustila soutěž, jejíž vítězové si odnesou jablka s iniciálami vypálenými od slunce. Kampaň má na starosti agentura Symbio Digital.

Značka Mattoni Schorle odstartovala facebookovou komunikační kampaň s názvem Dejte lásce šťávu. Koncept kampaně vznikl v agentuře Symbio Digital, kde má jeho exekuci na starosti oddělení social media.

Kampaň se odehrává primárně na Facebooku. V komentářích k úvodnímu příspěvku na facebookové stránce Mattoni mají fanoušci popsat, jak své lásce dávají šťávu. Porota složená ze zástupců klienta a Symbia nakonec vybere příběhy, které se jí budou nejvíce líbit, a jejich autory odmění jablkem s iniciálami, které do něj otisknou sluneční paprsky.

V průběhu kampaně se na facebooku budou objevovat posty z průběhu produkční fáze a zrání jablek a nakonec také video, které vznikne v in-house videoprodukci Symbiografu.