Kampaň Mercedesu staví na vizi jízdy autem bez řidiče

Vozidlo F015 Luxury in Motion z dílny firmy Mercedes

Vozidlo F015 Luxury in Motion z dílny firmy Mercedes Zdroj: archiv

Německá automobilka Mercedes-Benz propaguje vozidlo F015 Luxury in Motion, které má v budoucnu uspořit čas tím, že se nikdo nemusí věnovat jeho řízení.

Mercedes-Benz spustil kampaň na podporu vize autonomní jízdy s mottem „Quality Time“. Značka ukazuje na příkladu svého vizionářského výzkumného vozidla F015 Luxury in Motion pohled do budoucnosti mobility i způsob, jímž autonomní jízda změní společnost.

Staví na myšlence, že největším luxusem moderních lidí je čas. Právě ten ušetří autonomní jízda a vozidlo se změní v „Quality Time Machine“, stroj, který člověku v hektickém světě vrátí ztracený čas.

Základem digitální kampaně je spot, který pod heslem „Změní všechno. Naše vize autonomní jízdy“ ukazuje s „mrknutím oka“ dimenze autonomní jízdy. Otec posadí své dítě do futuristické dětské sedačky, a pak sám nastoupí. Vůz se rozjede a za okny se míhají světla večerního města. Divák přitom zjišťuje, že za volantem sedí dítě. Otec se uvelebil na zadním sedadle, baví se s tabletem v ruce a pobrukuje si melodii klasického hitu Beatles Baby you can drive my car.

Kampaň kromě toho zahrnuje klasickou reklamu v tištěných a internetových médiích. Na německém ostrově Sylt bude v srpnu k vidění statická reklama na velké stěně LED. Kampaň poběží do konce září 2015.