Kampaň Nemyslíš, zaplatíš letos zřejmě znovu ožije

Nemyslíš, zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš

Besip má nového šéfa, logo a mezi vizemi, které jeho zástupci představili, je i navrácení úspěšného konceptu celostátní kampaně Nemyslíš, zaplatíš.

Besip vrací úspěšný koncept zpět do hry, ještě letos by měl proběhnout tendr na reklamní agenturu, která by v kampani Nemyslíš, zaplatíš pokračovala. „Pokud se vedení Besipu podaří vybrat agenturu, tak by ještě v letošním roce mohla být zahájena mediální kampaň pod touto značkou,“ potvrdila Strategii Andrea Volaříková z tiskového odboru Ministerstva dopravy ČR s tím, že konkrétní pojetí kampaně se bude odvíjet od aktuálně nastavované komunikační strategie Besipu. Částka, která by měla být na tento tendr uvolněna, je v současné době v jednání.

Kampaň Nemyslíš, zaplatíš byla společným projektem Besipu a reklamní agentury Euro RSCG. Ta je podle informací z ministerstva se zástupci Besipu v kontaktu a byla požádána o konzultace.

Podívejte se na jeden ze spotů, které podle konceptu agentury Euro RSCG natočil režisér Filip Renč:

Ministr dopravy Pavel Dobeš na páteční tiskové konferenci představil nové vedení samostatného oddělení Ministerstva dopravy ČR Besip. Do čela týmu byl postaven Roman Budský a na tvorbě bezpečnostní strategie pro léta 2012 a 2013 se bude mimo jiné podílet i Zuzana Ambrožová, kterou z vedení Besipu v roce 2010 odvolal tehdejší ministr Vít Bárta. Nový tým startuje činnost s redesignovaným logem, jehož podoba byla také přestavena veřejnosti.

logo Besip 2012logo Besip 2012