Společnost O2 zahájila letní online kampaň s ústředním motivem objevování českých prvků napříč Evropou, která se tu nazývá Velkočesko. „Hlavní postavou kampaně je Jakub Mitas, tvůrce internetového pořadu Swajp, který o prázdninách postupně procestuje sedm velkočeských metropolí, jako jsou například Barcelouny, Kokořím nebo Splitoměřice, v nichž bude hledat prvky odkazující na Českou republiku. Ty následně natočí na video, o které se s ostatními uživateli podělí na webu O2.cz/velkocesko,“ popisuje Jiří Caudr, ředitel pro online v O2.
Obdobným způsobem se do kampaně zapojí také sedm bloggerů a vloggerů. Ti budou publikovat obsah z navštívených měst na svých kanálech.
Komunikační koncept vytvořil interní kreativní tým O2 spolu s agenturou Inspiro Solutions. „Klíčové pro nás bylo zaujmout ty nejlepší české bloggery a vloggery zaměřené na různé tematické oblasti. Spolupráci jsme od počátku nastavili hodně volně, do ničeho je nenutíme a ani je nesvazujeme zbytečnými omezeními. I díky tomu byla ze strany oslovených tvůrců obsahu velmi dobrá odezva a 90 procent vytipovaných bloggerů spolupráci přijalo,“ uvádí Kristina Pokorná z agentury Inspiro.
Zároveň s kampaní se rozběhla také soutěž o mobilní telefon a autobusové jízdenky po Evropě. Zúčastnit se může každý, kdo se v zahraničí vyfotí s prsty do ve tvaru písmene vé a zasdílí fotku s hashtagem #Velkocesko na Instagramu.