Kampaň O2 vsadila na sociální sítě, hrdiny jsou Standa a Marta

O2

O2

Včera odstartovala kampaň O2, která představuje službu O2 TV na sociálních sítích. Kreativní koncept připravila agentura Young & Rubicam.

„V nové kampani cílíme na technologicky vyspělejší zákazníky, kteří nemají času nazbyt, odmítají se vázat na televizní program, a proto jim unikají zásadní televizní pořady a sportovní momenty,“ vysvětluje Pavel Jankovský, ředitel marketinkové komunikace v O2.

Hlavními hrdiny reklamních spotů, které natočil kreativní ředitel agentury Young & Rubicam Jaime Mandelbaum, jsou dva obyčejní televizní diváci - Standa a Marta. „Takového Standu nebo Martu zná každý z nás. Jsou to lidé, kteří vám v práci vykládají o tom, co se včera stalo v jejich oblíbeném seriálu. A vy přitom vůbec nevíte, která bije,“ říká Jaime Mandelbaum a hned dodává: „O2 se s touto kampaní odklání od své typické komunikační linky a vydává se od produktu směrem k zábavě a příběhu,“ doplňuje Mandelbaum.

Motto kampaně je „Nenechte si vyprávět, co dávali včera v televizi. Raději se na to sami podívejte v O2 TV“.

Kampaň začala 18. února sponzorovanými videi na facebooku a YouTube. Spoty byly připraveny v netradiční stopáži 55 vteřin. Kreativní koncept pochází z dílny Young & Rubicam, produkci zajistili Target Pictures.

Spot 1 - Standa

Spot 2 - Marta